30 Ιουνίου 2022

Τα METRO Cash & Carry αναδείχθηκαν Loyalty Brand of the Year

Την τιμητική διάκριση ως Loyalty Brand of the Year και τέσσερα ακόμα σημαντικά βραβεία απέσπασαν τα METRO Cash & Carry, ξεχωρίζοντας κατά τη διάρκεια των απονομών της διοργάνωσης των Loyalty Awards 2022.

Ο θεσμός, για 5η χρονιά, αναγνωρίζει και αναδεικνύει τα επιτεύγματα και τις αποτελεσματικές πρωτοβουλίες προγραµµάτων και μοντέλων επιβράβευσης, τις ευκαιρίες που δημιουργούν οι ίδιες οι μάρκες για επικοινωνία και αλληλεπίδραση µε τους πελάτες και συνεργάτες τους, καθώς και τις στρατηγικές που υλοποιούν οι επιχειρήσεις για τη διατήρηση του πελατολογίου τους.

Οι διακρίσεις της αλυσίδας METRO Cash & Carry, επιβεβαιώνουν, για άλλη μία φορά, τη διαχρονική προσήλωση προς την εξυπηρέτηση, την ικανοποίηση και την καλύτερη εμπειρία των επαγγελματιών πελατών της. Πιο συγκεκριμένα, η τιμητική διάκριση ως Loyalty Brand of the Year, αποδεικνύει τη δυνατή σχέση εμπιστοσύνης των επαγγελματιών HO.RE.CA και Λιανικής Πώλησης, με τα καταστήματα METRO Cash & Carry, οι οποίοι εδώ και σχεδόν 50 χρόνια παραμένουν πιστοί για την προμήθεια των προϊόντων τους. Επιπλέον, οι τέσσερις βραβεύσεις που απέσπασε η εταιρεία στις απονομές ήταν οι εξής:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Rewards & Incentives» για το “Focus Bonus” το πρόγραμμα επιβράβευσης και παροχής κινήτρων για επιπλέον αγορές που συμβάλλει στην αύξηση πιστότητας των πελατών
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Best B2B Initiative» για το Συμβουλευτικό Πρόγραμμα για επαγγελματίες «Πετυχαίνουμε Μαζί με τα METRO Cash & Carry»
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Marketing Campaign» για το Συμβουλευτικό Πρόγραμμα για επαγγελματίες «Πετυχαίνουμε Μαζί με τα METRO Cash & Carry» και την στοχευμένη τοποθέτησή του στα μέσα επικοινωνίας
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best in Omnichannel» για το πρόγραμμα “Focus Bonus” και την επιτυχημένη πολυκαναλική καμπάνια προώθησής του

Η METRO Cash & Carry, ως μία 100% ελληνική αλυσίδα, από την ίδρυση της το 1976 έως και σήμερα, παραμένει πιστή στις αξίες της, που την θέλουν να νοιάζεται για τους πελάτες της, τους συνεργάτες και τους ανθρώπους της, προσφέροντας τους σταθερά ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και ουσιαστική υποστήριξη πέρα και πάνω από τις αμιγώς εμπορικές συναλλαγές τους.


Πηγή