Πολλοί έσπευσαν να δηλώσουν κατηγορηματικά ότι με την έλευση του Μετρό στον Πειραιά, αυτομάτως θα λυνόταν – ή έστω θα βελτιωνόταν – το κυκλοφοριακό στο μεγάλο λιμάνι.
Μάλιστα για αυτό το σκοπό πραγματοποιήθηκαν και σχετικές μετρήσεις από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που πιστοποιούσαν την μείωσης της κίνησης στους κεντρικούς οδικούς άξονες κατά τις ώρες αιχμής!
Η πραγματικότητα βέβαια για όσους ζουν ή εργάζονται στον Πειραιά δεν έχει καμία σχέση ούτε με τις απόψεις των «ειδικών» ούτε με τις μετρήσεις των άλλων «ειδικών»!
Η εικόνα στην είσοδο και την έξοδο του Πειραιά ειδικά κατά τις ώρες αιχμής παραμένει ακόμα απογοητευτική, με τους οδηγούς να σπαταλούν ώρες στο πήγαινε έλα, σε συνδυασμό μάλιστα με το δυσεύρετο πάρκινγκ στο κέντρο και το λιμάνι της πόλης.
Ίσως το κυκλοφοριακό και οι θέσεις στάθμευσης (μαζί με την παράνομη προσωρινή και μόνιμη στάθμευση που παραμένει ανεξέλεγκτη) αποτελούν αυτή τη στιγμή ένα από τα 3 κορυφαία προβλήματα του Πειραιά, αποτελώντας αναστατικό παράγοντα για την έλευση επιχειρήσεων και μόνιμων κατοίκων στον κατά τα άλλα μαγευτικό Πειραιά.
Εκατομμύρια ευρώ δαπανήθηκαν στο Τραμ αρχικά και στο Μετρό αργότερα προκειμένου να δοθεί λύση στο κυκλοφοριακό – η οποία όπως φαίνεται δε δόθηκε – αλλά ούτε ένα ευρώ σε παρεμβάσεις ουσία και σημαντικά έργα όπως η κατασκευή υπόγειας ή υπέργειας οδικής αρτηρίας στην είσοδο και την έξοδο του Πειραιά, με άμεση σύνδεση (χωρίς φανάρια) με την Παραλιακή και την Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας.
Κάποιος θα πρέπει να ασχοληθεί σοβαρά με αυτό το ζήτημα γιατί η κίνηση θα «πνίξει» κυριολεκτικά τον Πειραιά τα επόμενα χρόνια… και ελπίζουμε αυτό να μην αποτελέσει άλλοθι για την απομάκρυνση του Κεντρικού Λιμένα της χώρας από τη φυσική του θέση!
Διαβάστε επίσης:
Το ανέκδοτο της χρονιάς: Μειώθηκε η κίνηση στον Πειραιά λόγω Μετρό – Δείτε την αλήθεια σε εικόνες!