Viral η καταγγελία τουρίστα που τον χρέωσαν 2 ευρώ στην Ιταλία για να του κόψουν το σάντουιτς στη μέση

Έξω φρενών έγινε ένας τουρίστας που επισκέφτηκε την Ιταλία και διαπίστωσε από τον λογαριασμό που κλήθηκε να πληρώσει πως εστιατόριο στην πολυτελή περιοχή της λίμνης Κόμο τον χρέωσε 2 ολόκληρα ευρώ για να του κόψει το σάντουιτς στη μέση.

Ο άνδρας που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του είχε παραγγείλει ένα σάντουιτς για χορτοφάγους – με τηγανητές πατάτες – στο Bar Pace στο Gera Lario, στο βόρειο άκρο της λίμνης.

Αφού έφαγε το σνακ χωρίς κρέας, το οποίο μοιράστηκε με έναν φίλο του, σοκαρίστηκε όταν διαπίστωσε την ανεπιθύμητη επιβάρυνση στον λογαριασμό του.

Δεν διαμαρτυρήθηκε στο υπεύθυνους του εσταιτορίου αλλά έσπευσε να δημοσιεύσει μια αρνητική κριτική στο TripAdvisor.

Ο δυσαρεστημένος τουρίστας εξήγησε ότι παρήγγειλε το σάντουιτς για να το μοιραστεί με τον φίλο του – αλλά ποτέ δεν ζήτησε να κοπεί στη μέση.

«Απίστευτο αλλά αληθινό», έγραψε ο άνδρας στη λεζάντα μιας φωτογραφίας της απόδειξης στο TripAdvisor.

Bar_Apodeixi
Στην απόδειξη αναγράφεται το κόστος: Σάντουιτς 7,50 ευρώ, Coca Cola 3,50 ευρώ, νερό 1,50 ευρώ και εσπρέσο 1,20 ευρώ, μαζί με την επίμαχη χρέωση «diviso da meta» ή αλλιώς «κόψιμο στη μέση», με χρέωση 2 ευρώ.

Ο ενοχλημένος πελάτης έδωσε στο εστιατόριο ένα αστέρι στο TripAdvisor – πολύ κάτω από τον μέσο όρο των τεσσεράμισι αστεριών, που είχε το εστιατόριο στις 100 κριτικές που είχε εισπράξει στο σύνολο.

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου υπερασπίστηκε την χρέωση.

«Τα πρόσθετα αιτήματα έχουν κόστος», δήλωσε η ιδιοκτήτρια Cristina Biacchi στην ιταλική εφημερίδα La Repubblica. «Έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε δύο πιάτα αντί για ένα και ο χρόνος για να τα πλύνουμε διπλασιάζεται, και στη συνέχεια δύο πιατάκια. Δεν ήταν ένα απλό φρυγανισμένο σάντουιτς, υπήρχαν και πατάτες τηγανιτές μέσα. Μας πήρε χρόνο να το κόψουμε στα δύο».

Bar_Care
«Έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε δύο πιάτα αντί για ένα και ο χρόνος για να τα πλύνουμε διπλασιάζεται, και στη συνέχεια δύο πιατάκια», είπε η ιδιοκτήτρια του εστιατορίου

Σημείωσε επίσης ότι ο πελάτης δεν διαμαρτυρήθηκε ούτε αμφισβήτησε τη χρέωση και διευκρίνισε ότι θα την είχε αφαιρέσει από το λογαριασμό, αν κάποιος είχε κάνει φασαρία.

Η πρακτική αυτή δεν είναι άγνωστη σε ακριβές πόλεις και δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Από τη στιγμή που η ιστορία με την χρέωση έγινε viral, το TripAdvisor διέκοψε τις αξιολογήσεις για το εν λόγω εστιατόριο.

«Λόγω ενός πρόσφατου γεγονότος που έχει προσελκύσει την προσοχή των μέσων ενημέρωσης και έχει προκαλέσει μια εισροή κριτικών που δεν περιγράφουν μια εμπειρία από πρώτο χέρι, έχουμε προσωρινά αναστείλει τη δημοσίευση νέων κριτικών για αυτή την καταχώριση», ανακοίνωσε ο ιστότοπος.