Δασκάλα έδεσε 8χpoνο μαθnτή σε καρέκλα με χαρτοταıνία!

Ένα αδιανόητο περιστατικό συνέβη στο Ηράκλειο της Κρήτης και συγκεκριμένα στο δημοτικό σχολείο του Μασταμπά, όπου μια δασκάλα αποφάσισε να «συμμορφώσει» έναν 8χρονο μαθητή δένοντάς τον στην καρέκλα.

Όπως κατήγγειλε η μητέρα του παιδιού στο cretalive, η δασκάλα φέρεται να έδεσε το παιδί με χαρτοταινία στην καρέκλα, γιατί δεν ήταν φρόνιμο, ενώ είπε ότι έτσι θα υπάρξει «συμμόρφωση και μάθηση ορίων εντός τάξης».

Τι συνέβη

Το παιδάκι μίλησε για το περιστατικό, μετά από μέρες, στη μητέρα του, τυχαία, κι εκείνη ενημέρωσε την κοινωνική λειτουργό.

Η δασκάλα φέρεται να ζήτησε από τη μητέρα να μη φτάσει το θέμα στα άκρα.

Η κοινωνική λειτουργός, ακολούθως, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ενημέρωσε τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου κι η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ζήτησε εξηγήσεις από το σχολείο.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, από το σχολείο φέρονται να υποστήριξαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι αλλά επειδή η κοινωνική λειτουργός επέμεινε, εξετάζουν και πάλι το θέμα.

Η δασκάλα πάντως, μίλησε με την μητέρα τηλεφωνικά και της είπε πως έγινε για μια φορά και δεν θα επαναληφθεί. Ωστόσο, φέρεται να ανέφερε στη μητέρα ότι το θέμα δεν θα πρέπει να φτάσει στα άκρα και πως η συμπεριφορά του παιδιού πηγάζει από το οικογενειακό περιβάλλον.

Τι υποστηρίζει η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Από την πλευρά του ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου, Μανώλης Μπελαδάκης, είπε στην ίδια πηγή, ότι ενημερώθηκε από το δημοσίευμα για το περιστατικό κι επικοινώνησε άμεσα, με το σχολείο, υποστηρίζοντας ότι πριν δεν είχε καμία απολύτως γνώση του συμβάντος.

Ο κ. Μπελαδάκης τόνισε ότι θα προχωρήσει σε έρευνα για το τι πραγματικά συνέβη ωστόσο, όπως είπε, σε επικοινωνία που είχε με τη Διεύθυνση του σχολείου, ενημερώθηκε ότι δεν έγινε ποτέ κάτι τέτοιο και ότι επρόκειτο για θεατρικό δρώμενο.

Πρόσθεσε δε ότι άμεσα επιλήφθησαν του θέματος οι κοινωνικές υπηρεσίες και ο ψυχολόγος του σχολείου, ενώ είχε ζητηθεί, κατά το παρελθόν, από τη μητέρα να γίνει μία γενικότερη ενημέρωση, χωρίς αυτό να γίνει πράξη.