Αυτή είναι η πιο ανατρεπτική καμπάνια που είδαμε ποτέ από ασφαλιστική εταιρεία!

734317-3.jpg

07-10-2016 9:30

Ας είμαστε ειλικρινείς, δύο πράγματα δεν περιμέναμε να γίνουν ποτέ∙ ένα, να ακούσουμε δια στόματος μεγάλης ασφαλιστικής εταιρείας τη φράση «άσε τις βλακείες» και, δύο, να μας κάνει να παραδεχτούμε ότι, όντως, καθημερινά, κάνουμε τις πιο απίστευτες βλακείες, βάζοντας σε κίνδυνο όχι μόνο τη ζωή μας, αλλά και τη ζωή των γύρω μας.

Η AXA Ασφαλιστική «έσπασε τα κοντέρ» με τη νέα διαδικτυακή της καμπάνια κι έκανε όλη την ασφαλιστική αγορά να… παραμιλά, με την πιο ανατρεπτική εκστρατεία ενημέρωσης, πιθανότατα, όλων των εποχών! Θέλοντας να δώσει ένα ηχηρό μήνυμα πρόληψης και ασφάλειας, η ΑΧΑ Ασφαλιστική δημιούργησε ένα εικονικό e-shop, γεμάτο με… βλακείες που κάνουμε όλοι καθημερινά, θυμίζοντάς μας πόσες από αυτές επιλέγουμε να «αγοράζουμε» σε σταθερή βάση, ανεξάρτητα με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στη ζωή μας. Και σας απαριθμούμε μόνο μερικές, για να μπείτε στο νόημα: οδηγείς με υπερβολική ταχύτητα (αν θέλεις «περιπέτεια» προτίμησε ένα ψεύτικο μουστάκι για να δείχνεις πιο μάγκας), οδηγείς «παίζοντας» παράλληλα με το κινητό σου (αν το αρνηθείς, απλά δεν σε πιστεύουμε), τρέχεις στο παρκέ του σπιτιού (ξεχνώντας ότι δεν είναι αεροδιάδρομος απογείωσης) και πολλές φορές φεύγεις από το σπίτι χωρίς να κλειδώσεις την πόρτα (γιατί «σιγά μωρέ, μέχρι το περίπτερο πάω»).

Πρωταγωνιστής αυτής της απίθανης καμπάνιας είναι ο αγαπημένος ηθοποιός, Λευτέρη Ελευθερίου, γνωστός για τις μιμήσεις του, ο οποίος εκφράζει με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο και ύφος τις «βλακείες» που κάνουμε όλοι εντός κι εκτός σπιτιού (ω, ναι, το κάπνισμα είναι μία ακόμη από αυτές).

Δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε ιδιαίτερα στα κείμενα του asetisvlakeies.gr που είναι αδύνατον να αφήσουν κάποιον αδιάφορο, μιας και περιγράφουν με ωμό, καυστικό και άκρως χιουμοριστικό τρόπο τις επιπτώσεις των «βλακειών» που επιλέγουμε να κάνουμε.  Ένα παράδειγμα

«Έχεις συνέχεια στρες

Τα τελευταία 30 χρόνια είσαι λίγο νευρικός; Είναι μεγάλη βλακεία όταν σου λένε «ηρέμησε» και περιμένουν να ηρεμήσεις, αλλά είναι μεγαλύτερη να έχεις χρόνιο στρες, κυρίως, για καταστάσεις που δεν μπορείς να ελέγξεις. Η ζωή, άλλωστε, είναι μία αλυσίδα ανεξέλεγκτων καταστάσεων, οπότε παρ’ το απόφαση μια και καλή και χαλάρωσε.»

Και η ΑΧΑ συνεχίζει προτείνοντας… «ιδιαίτερες» λύσεις σε όσους επιλέγουν να συνεχίζουν να «αγοράζουν» ξανά και ξανά τις ίδιες βλακείες.

Untitled2

Οι επισκέπτες του asetisvlakeies.gr, αφού ανακαλύψουν ποιες βλακείες κάνουν οι ίδιοι καθημερινά, μπορούν να κάνουν share το περιεχόμενο του e-shop, «σώζοντας»  με τον τρόπο αυτό τους φίλους τους από λάθη που κάνουν και εκείνοι, ενώ παράλληλα ανταμείβονται με μία σειρά μοναδικών δώρων προστασίας που θα δοθούν κατόπιν κλήρωσης.

Δε μας πιστεύετε; Δείτε το με τα μάτια σας εδώ και… αφήστε τις βλακείες πίσω σας, μια για πάντα! 



ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr




loading...