Αίγινα: Αυτό είναι το σπίτι όπου κρατείται ο 77χρονος χειριστής του ταχύπλοου (pics)

721878-untitled.png

21-08-2016 7:23

Σε κατ’ οίκον περιορισμό βρίσκεται από το βράδυ της Παρασκευής (19/08/2016) ο 77χρονος χειριστής του ταχυπλόου, που προκάλεσε το τραγικό δυστύχημα στην Αίγινα, μετά τη διαφωνία που προέκυψε μεταξύ της ανακρίτριας και της εισαγγελέως Πειραιά αναφορικά με την προφυλάκισή του.

Μετά την πρόταση της ανακρίτριας για την επιβολή των περιοριστικών όρων της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, της αυτοπρόσωπης παρουσίας στο οικείο αστυνομικό τμήμα και της καταβολής χρηματικής εγγύησης ύψους 100.000 ευρώ και την αντιπρόταση της εισαγγελέως για την κράτηση του 77χρονου, ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος θα παραμείνει στο σπίτι του για πέντε ημέρες και εν συνέχεια το συμβούλιο Πλημμελειοδικών Πειραιά θα αποφασίσει οριστικά αναφορικά με την προφυλάκισή του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο το ρετιρέ του 77χρονου όσο κι η πολυκατοικία που διαμένει στο Κολωνάκι φυλάσσονται από άνδρες της Ασφάλειας, ενώ το κουδούνι στην είσοδο του κτηρίου έχει ξηλωθεί.

Ξεσπά η μητέρα της 5χρονης: Πέρασε σαν μαχαίρι τη ζωή μας

«Να γίνει εφιάλτης η ζωή όσων προστατεύουν τον 77χρονο», ανέφερε η μητέρα της 5χρονης που έχασε τη ζωή της, μαζί με τον 44χρονο πατέρα της, στην Αίγινα.

Σε δηλώσεις του στον ALPHA, η μητέρα της μικρής Σεβαστής, είπε: «Θέλω να πω για τον άνθρωπο αυτό, που πέρασε με το δικό του σκάφος σαν το μαχαίρι από τη ζωή. Γι’ αυτούς που τον προστατεύουν από το έγκλημα που έκανε, να γίνει και η δική τους ζωή εφιάλτης».

Τι υποστήριξε ο 77χρονος

Στην απολογία του, ο 77χρονος Θρασύβουλος Λυκουρέζος αφού εξέφρασε τα συλλυπητήριά του για το θάνατο των τεσσάρων επιβαινόντων στην λάντζα «Αντωνία», ανέπτυξε την εκδοχή του γύρω από όσα συνέβησαν.

Όπως είπε, «η ταχύτητα με την οποία ταξίδευε το σκάφος “DUENDE” κατά τη στιγμή προ της προσκρούσεως ήταν 21 ν.κ., ήταν δηλαδή ταχύτητα, με την οποία πραγματοποιείτο ασφαλής πλους, αφού με αυτή το σκάφος “πλάναρε”, δηλαδή ερχόταν σε οριζόντια θέση σε σχέση με την θάλασσα».

Στη συνέχεια ανέφερε ότι «οι Διεθνείς Κανονισμοί Αποφυγής Σύγκρουσης στη θάλασσα (ΔΣ Λονδίνου 1972 – κύρωση από Ελλάδα) ΝΔ 9374 – ΦΕΚ 293 Α/74 σε συνδυασμό Π.Δ94/77 και λοιπά τροποποιητικά Π.Δ, που υπερισχύουν κατά το σύνταγμα των εθνικών νόμων πουθενά δεν κάνουν λόγο για υψηλή ή χαμηλή ταχύτητα. Ο όρος που χρησιμοποιείται στο νόμο είναι εκείνος της ασφαλούς ταχύτητας χωρίς να διακρίνεται αυτή σε υψηλή ή χαμηλή».



ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr


loading...