Θέλεις το κορμί της Στεφανίδου; Δες τι θα τρως!

441601-sdfsf-14.jpg

25-07-2016 7:21

Η Τατιάνα Στεφανίδου είναι αντικειμενικά κορμάρα. Δεν έχει όμως τυχαία αυτό το κορμί. Φροντίζει την διατροφή της αρκετά. Θέλεις κι εσύ να ακολουθήσεις το παράδειγμά της; Διάβασε την δίαιτά της!

Δευτέρα

Πρωινό: 2 φρυγανιές σικάλεως με τυρί χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα, 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά, καφές ή πράσινο τσάι.

Δεκατιανό: 1 μήλο και 1/2 μπανάνα με κανέλα, πράσινο τσάι.

Μεσημεριανό: Μια μερίδα κοτόπουλο ψητό, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 5 ελιές μέτριες.

Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2%, λίγα αμύγδαλα, πράσινο τσάι.

Βραδινό: 1 μερίδα γραβιέρα, 2 τριμμένα καρύδια, 1 πορτοκάλι, μέλι & κανέλα.

Τρίτη

Πρωινό: 1 φλιτζ. τσαγιού δημητριακά ολική; άλεσης, 1 μήλο με κανέλα, 1 ποτήρι γάλα 1,5%, πράσινο τσάι.

Δεκατιανό: 1 γιαούρτι 2% και 1 αχλάδι με κανέλα, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης.

Μεσημεριανό: Μια μερίδα φακέ$, 1  μερίδα τυρί φέτα και 5 ελιές.

Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% με τρία καρύδια και 1 κουτ. σούπας σταφίδες, πράσινο τσάι,

Βραδινό: Μια μερίδα σολομός καπνιστός με καλαμπόκι, λεμόνι και πιπέρι.

Τετάρτη

Πρωινό: 3 κουτ. σούπας δημητριακά ολικής άλεσης, 1/2 μπανάνα, 1 ποτήρι γάλα 1,5% και ένας ελληνικός καφές σκέτος.

Δεκατιανό: 3 μπισκότα δημητριακών, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης.

Μεσημεριανό: Μια μερίδα ψαρονέφρι ψητό με αποξηραμένα δαμάσκηνα και 5 ελιές.

Απογευματινό: Μία μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, πράσινο τσάι.

Βραδινό: Τονοσαλάτα με λίγο λάδι, καλαμπόκι, λεμόνι και πιπέρι.

Πέμπτη

Πρωινό: Ένα τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα, 1 ποτήρι φυσικό χυμό φρούτων, πράσινο τσάι.

Δεκατιανό: 1 γιαούρτι 2% με 5 αμύγδαλα και 1 κουτ. σούπας σταφίδες, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης.

Μεσημεριανό: Μία μερίδα ψάρι ψητό, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι και 5 ελιές.

Απογευματινό: 1 ψητό μήλο με κανέλα, πράσινο τσάι.

Βραδινό:   1   φλιτζ. τσαγιού αναποφλοίωτο   ρύζι,   1   μερίδα   λαχανικά βρασμένα.

Παρασκευή

Πρωινό: 1 αβγό βραστό, μία φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι και 1 ελληνικός καφές σκέτος.

Δεκατιανό: Μια μπάρα δημητριακών ολικής2 άλεσης, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης.

Μεσημεριανό: Ζυμαρικά ολικής άλεσης με τόνο, 5 ελιές.

Απογευματινό: 1 μήλο, 1 αχλάδι, πράσινο τσάι.

Βραδινό: Μία μερίδα χταπόδι βραστό ή ψητό, καρότο σαλάτα με ξίδι και πιπέρι.

Σάββατο

Πρωινό: Ένα τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών, 1 ποτήρι φυσικός χυμός φρούτων, 1 καφές ελληνικός σκέτος.

Δεκατιανό: 3-4 αποξηραμένα δαμάσκηνα, 5 αμύγδαλα, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης.

Μεσημεριανό: Μία μερίδα ψητά μπιφτέκια γαλοπούλας, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 5 ελιές.

Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% με 1 κουτ. Γλυκό του κουταλιού (της αρεσκείας σας), πράσινο τσάι.

Βραδινό:   Σαλάτα   μαρούλι-λάχανο-καρότο,   με κάππαρη, λεμόνι και πιπέρι.

Κυριακή

Πρωινό: 3 κουτ. σούπας δημητριακά ολικής άλεσης με μια μπανάνα, 1 ποτήρι γάλα 1,5%, 1 καφές ελληνικός σκέτος.

Δεκατιανό: 2-3 ρυζογκοφρέτες, 1 κουτ. Γλυκού μέλι, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης.

Μεσημεριανό: Μία μερίδα μπριζόλα μοσχαρίσια ή χοιρινή άπαχη, σαλάτα εποχήδ με λίγο λάδι, 5 ελιές.

Απογευματινό: Μία μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, πράσινο τσάι.

Βραδινό: Μία μερίδα ψητά μανιτάρια με μπαλσάμικο, 1 μερίδα χαλούμι ψητό, 1 μερίδα σαλάτα ρόκα.

Πηγή: Λοιπόν



ΠΗΓΗ : Gossip-tv.gr


loading...