Αφυδάτωση: 8 τροφές για να αναπληρώσετε τα υγρά του οργανισμού

440912-bigstock-running-shoes-on-the-floor-87300527.jpg

17-07-2016 22:30

Ο κίνδυνος απώλειας υγρών γίνεται μεγαλύτερος το καλοκαίρι κυρίως λόγω της εξάτμισής τους μέσω του ιδρώτα.

Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει αδυναμία, κόπωση, ζάλη, μυϊκές κράμπες και άλλα συμπτώματα.

Ένας γενικός κανόνας για να αποφύγετε την αφυδάτωση είναι η κατανάλωση οκτώ ποτηριών νερού την ημέρα. Παράλληλα, μπορείτε να εντάξετε στη διατροφή σας τροφές που θα σας βοηθήσουν να αναπληρώσετε γρηγορότερα τα χαμένα υγρά λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε νερό.

Επιπλέον, τα θρεπτικά συστατικά τους θα αναπληρώσουν τους ηλεκτρολύτες που χάνετε μέσω του ιδρώτα και θα συμβάλλουν στη μείωση της φλεγμονής στο σώμα.

Διαβάστε περισσότερα στο onmed.gr



ΠΗΓΗ : Gossip-tv.gr


loading...