To Ιατρικό Μάρκετινγκ αποτελεί μονόδρομο για την επιτυχία!

345247-7c5df55ff26ddb476984ef02beb817ac_l.jpg

08-07-2016 9:00

Οδοντίατροι, ορθοπαιδικοί, πλαστικοί χειρουργοί, γυναικολόγοι και όλοι οι ιατροί ανεξαρτήτως ειδικότητας, έχουν αναπόφευκτα επηρεαστεί λόγω της κρίσης. Τα τελευταία χρόνια το πελατολόγιό τους έχει μειωθεί και ο ανταγωνισμός γίνεται όλο και μεγαλύτερος.

Αυτό έχει οδηγήσει σε αναζήτηση νέων πρακτικών και επαναξιολόγηση των παραδοσιακών μεθόδων λειτουργίας. Τα μέλη του κλάδου υγείας θα πρέπει να πλέον να επικεντρωθούν στην εφαρμογή των αρχών μάρκετινγκ προκειμένου να μπορέσουν να παραμείνουν ανταγωνιστικά.

Το ιατρικό μάρκετινγκ φαντάζει πιο επιτακτικό από ποτέ!

Οι ιατροί θα πρέπει να λειτουργήσουν πια όχι μόνο ως λειτουργοί, αλλά και ως αληθινοί επιχειρηματίες, προκειμένου να μπορέσουν να προσελκύσουν νέους πελάτες και να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. Χρησιμοποιώντας προσαρμοσμένες, αποδεδειγμένες στρατηγικές μάρκετινγκ, οι ιατροί θα καταφέρουν να ακολουθήσουν μια επιτυχημένη πορεία!

Πρέπει να γίνει κατανοητό από την ιατρική κοινότητα, ότι ο τρόπος που λειτουργούν οι ασθενείς τους όταν χρειαστούν κάποια συγκεκριμένη ειδικότητα, δεν απέχει πολύ από τη διαδικασία που ακολουθούν όταν αναζητούν καταναλωτικά προϊόντα ή υπηρεσίες. Ως εκ τούτου θα πρέπει να λάβουν υπ’ όψιν τα κανάλια πληροφόρησης των ασθενών, τα κριτήρια επιλογής τους, την τοποθεσία τους και πολλά άλλα και να βρουν τρόπους να ενταχθούν σε αυτά.

Με τη χρήση σωστών πρακτικών και τη βοήθεια της τεχνολογίας αυτό μπορεί να επιτευχθεί πολύ εύκολα! Δεδομένου ότι ο χρόνος που αφιερώνουν πλέον οι άνθρωποι περιηγούμενοι στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα αυξάνεται συνεχώς, το digital marketing φαίνεται να αποτελεί τον καταλληλότερο τρόπο προβολής των ιατρών και των υπηρεσιών τους.

13626599Ο Νίκος Παπαδόπουλος ιδρυτής της Digital Tempo, ενός digital agency που ειδικεύεται στο ιατρικό marketing αναφέρει ότι: «Το ιατρικό marketing πλέον έχει γίνει απαραίτητο εργαλείο για όλους τους επαγγελματίες στον χώρο της υγείας. Τα social media έχουν μπει στη ζωή μας και οι online κρατήσεις για ραντεβού στα ιατρεία είναι καθημερινό φαινόμενο. Οι περισσότεροι ασθενείς πριν καταλήξουν σε κάποιον ιατρό προηγουμένως θα κοιτάξουν την ιστοσελίδα του, που θα πρέπει να είναι ενημερωμένη, όπως επίσης θα αναζητήσουν τον ιατρό στα κοινωνικά δίκτυα και κυρίως στη σελίδα του στο Facebook και στο κανάλι του στο YouTube. Τέλος, η αρθρογραφία σε ηλεκτρονικά περιοδικά και εφημερίδες δίνει στον ιατρό όχι μόνο αναγνωσιμότητα αλλά και αύξηση των επισκεπτών στη σελίδα του μέσω των καλύτερων θέσεων στα οργανικά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης. Για να επιτευχθούν όμως, όλα αυτά, χρειάζεται χρόνος και επαγγελματική υποστήριξη.»

Καταλήγοντας επισημαίνει ότι: «η προβολή μέσω του digital marketing είναι μια επένδυση που μπορεί να αποφέρει αναγνωρισιμότητα και κερδοφορία».

HDigitalTempoέχοντας μεγάλη κατάρτιση πάνω στο αντικείμενο εκδίδει ένα ηλεκτρονικό περιοδικό υγείας (www.i-ygeia.gr) και έναν από τους μεγαλύτερους καταλόγους εύρεσης ιατρών (www.iatros-online.gr),ενώ έχει υπό τη διαχείρισή της μεγάλο αριθμό ιατρών όλων των ειδικοτήτων με ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα.



ΠΗΓΗ : Onmed.gr


loading...