«Καταργούν» το χαρτί στο Δημόσιο για να εξοικονομήσουν 400 εκατ. ευρώ

711464-xarti.jpg

08-07-2016 7:44

Περίπου 400 εκατ. ευρώ ετησίως μπορεί να εξοικονομήσει το Δημόσιο μέσω της καθιέρωσης της πλήρους ηλεκτρονικής διαδικασίας έκδοσης και διακίνησης διοικητικών πράξεων και εγγράφων.

Στη βάση αυτή το υπουργείο Εσωτερικών προωθεί νομοθετική ρύθμιση για τη διαδικασία έκδοσης και διακίνησης διοικητικών πράξεων και άλλων εγγράφων στο Δημόσιο αποκλειστικά μέσω Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ).

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr



ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr


loading...