Δίαιτα για ανεβασμένη λίμπιντο

343132-3bc7cec5e8f7341acc5b39a80fec10ce_l.jpg

09-05-2016 11:55

Μερικές απλές αλλαγές στη διατροφή μας μπορούν να μας χαρίσουν καλύτερο ύπνο, περισσότερη ενέργεια και καλύτερες επιδόσεις στη δουλειά ή το διάβασμα.

Τα οφέλη της στρατηγικής αυτής επεκτείνονται όμως και στην… κρεβατοκάμαρα, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση JAMA Internal Medicine.

bigstock people family bedtime and ha 128744441

Στο πλαίσιο της μελέτης, η οποία είχε συνολική διάρκεια δύο χρόνια, οι ερευνητές ζήτησαν από 100 άντρες και γυναίκες με κανονικό ή υπερβολικό βάρος (ΔΜΣ 22-28) να μειώσουν κατά 25% τον αριθμό των θερμίδων που κατανάλωναν σε ημερήσια βάση. Μια άλλη ομάδα εθελοντών (ομάδα ελέγχου) διατήρησαν τις διατροφικές τους συνήθειες ώστε να μπορεί να γίνει σύγκριση των αποτελεσμάτων.

Οι συμμετέχοντες που μείωσαν την πρόσληψη θερμίδων έχασαν κατά μέσο όρο 7,5 κιλά. Στην ομάδα αυτή παρατηρήθηκε σημαντική βελτίωση στην ποιότητα του ύπνου αλλά και στην ερωτική διάθεση, με τους συμμετέχοντες να δηλώνουν ότι παρατήρησαν τόνωση στην λίμπιντό τους χάρη στη διατροφή που ακολουθούσαν.

bigstock people family bedtime and ha 128742353

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρατηρήθηκαν οφέλη παρά το γεγονός ότι οι συμμετέχοντες δεν κατάφεραν να φτάσουν το στόχο του 25% στη μείωση των θερμίδων, αλλά κατά μέσο όρο έκοψαν μόλις 11,9% από τις συνολικές ημερήσιες θερμίδες.

Δείτε κι αυτό:

Προβλήματα στύσης: Συχνότητα εμφάνισης ανά ηλικία

Υπέρταση: Πώς επηρεάζει τη σεξουαλική ζωή της γυναίκας

Το σεξ «μετράει» ως γυμναστική;



ΠΗΓΗ : Onmed.gr


loading...