Στάση εργασίας και συγκέντρωση των εκπαιδευτικών στο υπουργείο Παιδείας

688156-ekpaideftikoi.jpg

15-04-2016 8:48

Έξω από το υπουργείο Παιδείας έχουν δώσει το «ραντεβού» τους στις 11.30 σήμερα (15/04) το πρωί, οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Οι εκπαιδευτικοί διαμαρτύρονται για τους 20.000 προγραμματισμένους διορισμούς που δεν πραγματοποιήθηκαν μετά την αξιολόγηση από τους θεσμούς.

Την ίδια ώρα είναι προγραμματισμένη εκδήλωση στο υπουργείο για βράβευση μαθητών και οι εκπαιδευτικοί δεν δέχθηκαν το αίτημα του υπουργού Νίκου Φίλη να μην πραγματοποιήσουν τη συγκέντρωση.

«Η κινητοποίησή μας δε στρέφεται κατά των μαθητών και της εκδήλωσης. Οι μαθητές μας, τα σχολεία και η παιδεία μας δεν “κινδυνεύουν” από τις διαδηλώσεις των δασκάλων και των καθηγητών τους, αλλά από τις μνημονιακές πολιτικές της κυβέρνησης, της ΕΕ, του ΔΝΤ» ανακοίνωσε σχετικά η ΔΟΕ.

«Το υπουργείο συναισθάνεται την οργή που έχουν προκαλέσει οι αντιεκπαιδευτικές πολιτικές του στους εκπαιδευτικούς και θέλει να προλάβει τις εξελίξεις και μην υπάρξει, όπως όλα τα δεδομένα δείχνουν, μια μαζική, μαχητική, διεκδικητική, συγκέντρωση την Παρασκευή, να μην υπάρξει με κινηματικούς όρους αμφισβήτηση της κυβερνητικής πολιτικής» προσθέτει.

Από την πλευρά της, η ΟΛΜΕ ανακοίνωσε ότι δεν δέχεται προτροπές-συμβουλές από το υπουργείο σχετικά με αποφάσεις του για την ανάληψη αγωνιστικών κινητοποιήσεων.

«Η ΟΛΜΕ από την ίδρυσή της έχει αποδείξει το αμέριστο ενδιαφέρον της για την ανάπτυξη και την προστασία της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης και την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων του κλάδου, συνεπώς τα διάφορα επικοινωνιακά τεχνάσματα του Υπουργείου παιδείας για δήθεν συμφωνία της ΟΛΜΕ με τις προτάσεις που κατέθεσε το υπουργείο Παιδείας σχετικά με τον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών δεν την αφορά. Η τελευταία μάλιστα τακτική του υπουργείου παιδείας έρχεται να επιβεβαιώσει τις επιφυλάξεις που διατύπωσε η ΟΛΜΕ σχετικά με τη συμμετοχή της στον εθνικό- κοινωνικό διάλογο» αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ.



ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr


loading...