Η Amazon ανοίγει πόλεμο με μίνι μάρκετ και σαντουιτσάδικα


20-09-2018 23:24

Η Amazon σχεδιάζει να ανοίξει μέχρι το 2021 στις ΗΠΑ έως 3.000 καταστήματα χωρίς ταμείο για να ανταγωνιστεί τα μίνι-μάρκετ και τα σαντουιτσάδικα, ανέφερε την Τετάρτη το βράδυ το Bloomberg News.

Σύμφωνα με την πηγή αυτή, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Amazon Τζεφ Μπέζος αναζητεί ακόμη το καλύτερο σχήμα γι’ αυτά τα νέα καταστήματα.

Ο όμιλος ενδέχεται ωστόσο να υιοθετήσει το μοντέλο του «AmazonGo» που λάνσαρε το 2016 στο Σιάτλ με ένα κατάστημα χωρίς ταμείο.

Έκτοτε έχει ανοίξει δύο καταστήματα βασισμένα στην ίδια αρχή στην πόλη αυτή και ένα άλλο στο Σικάγο.

Η φιλοσοφία των καταστημάτων Amazon χωρίς ταμείο

Οι πελάτες χρησιμοποιούν μια εφαρμογή στο κινητό τους για να εισέλθουν στο κατάστημα σκανάροντας τη συσκευή τους για να ενεργοποιήσουν μια περιστρεφόμενη πόρτα.

Μπορούν στη συνέχεια να επιλέξουν ανάμεσα σε σάντουιτς, αναψυκτικά ή σνακ και μετά να φύγουν από το κατάστημα χωρίς να περάσουν από το ταμείο.

Συσκευές ανίχνευσης διακρίνουν τι επέλεξαν οι καταναλωτές και τους χρεώνουν αυτομάτως, αναφέρει το Bloomberg.

Όσον αφορά το περιεχόμενο, τα καταστήματα AmazonGo προτείνουν φρεσκομαγειρεμένα φαγητά και μερικά προϊόντα τρέχουσας κατανάλωσης όπως κάνει για παράδειγμα η ιαπωνική αλυσίδα 7-Eleven που είναι δημοφιλής στην Ασία και τις ΗΠΑ.

Όμως τα καταστήματα μπορεί να αποτελέσουν απλώς ένα σημείο όπου θα πωλούνται σάντουιτς, σαλάτες ή μαγειρεμένα φαγητά ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να τρώνε κάτι στο πόδι.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ