Η σκληρή απάντηση Παναγοπούλου στη Γερασιμίδου: «Στο χώρο θέλουν να βγάλει ο ένας το μάτι του άλλου»

68411.jpg

10-03-2018 13:27

Η Βάσια Παναγοπούλου τονίζει ότι δεν είναι από τους ανθρώπους που παραδίδουν τα όπλα και ότι κάνει πάντα το καλύτερο που μπορεί για να κερδίσει την όποια μάχη στην προσωπική ή στην επαγγελματική της ζωή.

«Το ίδιο έγινε και με την παράσταση “Πετάει πετάει”, για την οποία έγινε τόσος θόρυβος. Υπήρξαν μεγάλες εντάσεις, προέκυψαν και μηνύσεις, αλλά εγώ, έχοντας την ευθύνη της επιχείρησης και αγαπώντας ουσιαστικά τους συνεργάτες μου, προσπάθησα να ρίξω τους τόνους, να διασώσω τη δουλειά τους. Ημουν σε οικτρή κατάσταση για 10 μέρες, δεν κοιμόμουν, δεν έτρωγα. Πάλεψα, μίλησα πολύ με όλους και, όταν δεν κατάφερα τίποτα, έριξα την αυλαία της παράστασης».

Τι έγινε πραγματικά, όμως, στο «Χυτήριο»; Χειροδίκησε ο Μάνος Παπαγιάννης εναντίον της Σοφίας Παυλίδου; «∆εν ήμουν εκεί. Εκείνη είπε πως ναι, εκείνος το αρνήθηκε. Η λύση θα δοθεί στα δικαστήρια. ∆εν μπορώ να πάρω θέση για κάτι που δεν γνωρίζω».

Πρόσφατα η Ελένη Γερασιμίδου είπε πως η παράσταση κατέβηκε γιατί δεν είχε θεατές και όχι γιατί έγινε το γνωστό επεισόδιο. «∆εν υπάρχει αλήθεια σε αυτό και δεν ξέρω γιατί το είπε η κυρία Γερασιμίδου. Σέβομαι πάντα τους συναδέλφους μου και θέλω να με σέβονται κι αυτοί. Γιατί να βγει να πει κάτι που δεν αληθεύει; Τρίτη σεζόν παιζόταν το “Πετάει-πετάει”. Σε αυτό τον χώρο θέλουν να βγάλει ο ένας το μάτι του άλλου. Είναι τραγικό!».

Αυτή την περίοδο η ηθοποιός και θιασάρχης βλέπει το «Ημερολόγιο της Αννας Φρανκ», που σκηνοθέτησε η ίδια, να κερδίζει μικρούς και μεγαλύτερους θεατρόφιλους και αυτό τη γεμίζει μόνο χαρά. «Η Αννα Φρανκ θα μπορούσε να είναι κάποιο από τα μικρά κορίτσια που σκοτώθηκαν στη Συρία. Το έργο είναι διαχρονικό, αφού μιλά για τη φρίκη του πολέμου και για την ανάγκη, ακόμα κι όταν όλα είναι σκοτεινά, να ψάχνει κανείς μια αχτίδα φωτός», εξηγεί. Και τι «μαγειρεύει» για το καλοκαίρι; «Θα παρουσιάσω δύο παραστάσεις στον κήπο του “Χυτηρίου”: την “Τύχη της Μαρούλας” του Κορομηλά και το “Τι τραβάμε κι εμείς οι μάνες” της Κατερίνας Μανανεδάκη σε διασκευή του Πάνου Αμαραντίδη. Από τη μία ένα αγαπημένο κωμειδύλλιο που έχει γράψει τη δική του ιστορία και από την άλλη ένα μπεστ σέλερ που μεταφέρεται στη σκηνή με έμπνευση. Μου αρέσει να βάζω διάφορα και διαφορετικά στοιχήματα και να τα κερδίζω» λέει λίγο πριν επιστρέψει στον δημιουργικό της μαραθώνιο, που μοιάζει να επιδρά σχεδόν θεραπευτικά μετά τον χωρισμό της.

Πηγή: Real