Δημήτρης Οικονόμου: Ο ανταγωνισμός στην πρωινή ζώνη

12801.jpg

11-09-2017 0:44

Τα τελευταία χρόνια που τα διαφημιστικά έσοδα μειώθηκαν δραματικά, τα κανάλια επένδυσαν στην ψυχαγωγία περιορίζοντας αρκετά την ενημέρωση. 

 «Αναγκαστικά πρέπει να γίνει αυτό. Η τηλεόραση κατά βάση είναι ένα ψυχαγωγικό μέσο και η αγορά στην Ελλάδα δεν είναι τόσο μεγάλη για να έχεις ένα 24ωρο ενημερωτικό πρόγραμμα, που βέβαια εμείς σαν δημοσιογράφοι αυτό θα θέλαμε» λέει στο Βήμα ο Δημήτρης Οικονόμου κάνοντας αναφορά στη στρατηγική που ακολούθησε την προηγούμενη χρονιά ο ΣΚΑΪ «παντρεύοντας» τις 10 ώρες της ενημέρωσης με την ψυχαγωγία. «Οχι μόνο το έχει καταφέρει, αλλά κατάφερε να φτάσει και στην πρώτη θέση με αυτή την αντίληψη, μένει μόνο να το συνεχίσει – και καλά θα κάνει – για να μπορέσουμε να παντρέψουμε και να κρατήσουμε την ενημέρωση, γιατί αυτή είναι η βάση μας».

Πηγή: www.gossip-tv.gr


loading...