Φυσικοί τρόποι για να μεγαλώσετε το στήθος σας

breast

23-05-2017 15:15

Μου στέλνετε καθημερινά μηνύματα και μου ζητάτε συμβουλές για να μεγαλώσει το στήθος σας με φυσικό τρόπο χωρίς να κάνετε κάποια αισθητική επέμβαση. Αφού λοιπόν  θέλετε το στήθος σας να μεγαλώσει γρήγορα, ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες για να το ενισχύσετε με φυσικό τρόπο.

  • Αύξηση βάρους

Πάρτε βάρος, αν είστε πολύ αδύνατες. Ο μαστός αποτελείται από λιπώδη ιστό. Σε αυτή την περίπτωση θα ήταν καλό να συμβουλευτείτε τον διατροφολόγο σας.

  • Κάντε προπόνηση δύναμης.

Η καρδιαγγειακή άσκηση θα κάψει το περιττό λίπος, ενώ η προπόνηση δύναμης θα βοηθήσει στην οικοδόμηση των μυών του στήθους και θα φαίνεται μεγαλύτερο. Κάντε προπόνηση για 30 λεπτά 3 φορές την εβδομάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ 36ΧΡΟΝΗΣ: Το στοιχείο που έκαψε οριστικά τον γιατρό

  • Κάντε τις παρακάτω ασκήσεις στο στήθος

-Σηκώστε  (2 kg) βάρη σε κάθε χέρι.

Λυγίστε τα γόνατά σας. Τοποθετήστε το βάρος σε κάθε χέρι. Σηκώστε τα χέρια σας απευθείας πάνω από τους ώμους σας. Οι παλάμες σας θα πρέπει να βρίσκονται η μία απέναντι στην άλλη όταν βρίσκονται στον αέρα.

Κατεβάστε κάτω τα χέρια σας προς τα κάτω αργά μέχρι οι αγκώνες σας να ακουμπήσουν το πάτωμα δίπλα στη μέση σας.

Επαναλάβετε 12 φορές αργά. Κάντε 3 σετ των 12 με 30 δευτερόλεπτα περιόδους ανάπαυσης ενδιάμεσα.

-Κάντε συσπάσεις στο στήθος.

Σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των ισχίων σας. Πιάστε τα άκρα μιας πετσέτας με το κάθε χέρι σε κάθε άκρο της. Κρατήστε τα χέρια σας ευθεία μπροστά σας.

Σφίξτε τους κοιλιακούς μυς σας και προσπαθήστε να τραβήξετε την πετσέτα σε αντίθετες κατευθύνσεις με κάθε χέρι. Κρατήστε τη σύσπαση για 30 δευτερόλεπτα έως 1 λεπτό. Επαναλάβετε 3 φορές.

-Κάντε pushups

Ξαπλώστε σε ένα στρώμα γυμναστικής. Τοποθετήστε τα χέρια σας ακριβώς κάτω από τους ώμους σας. Πιέστε τον εαυτό σας να τοποθετηθεί σε μια θέση ώστε το σώμα σας να είναι ίσιο σαν σανίδα. Το βάρος σας θα πρέπει να στηρίζεται σε χέρια και τα πόδια σας, με μια ευθεία γραμμή που εκτείνεται μεταξύ των ώμων σας και των αστραγάλων σας. Εάν δεν έχετε μεγάλη δύναμη στο άνω μέρους του σώματος, τροποποιήσετε τη θέση κάμψης, έτσι ώστε να στηρίζεστε στα γόνατά σας.

Χαμηλώστε το σώμα σας όσο μπορείτε λυγίζοντας τους αγκώνες σας. Σταματήστε πριν φτάσετε στο πάτωμα. Σηκώστε τον εαυτό σας πίσω επάνω. Κάντε το αργά, ξοδεύοντας 2 έως 3 δευτερόλεπτα για κάθε κίνηση. Κάντε 2 σετ των 10 και αυξήσετε τον αριθμό των επαναλήψεων που κάνετε κάθε εβδομάδα.

  • Κάντε μασάζ το στήθος σας

Η ενεργοποίηση των ορμονών που εκκρίνονται μεγαλώνει τους μαστούς. Μην ασκείτε, όμως μεγάλη πίεση στα στήθη σας. Το τραύμα στο στήθος μπορεί να προκαλέσει καρκίνο.

  • Το καλοκαίρι να εκθέτετε τους μαστούς σας στον ήλιο

Κάντε ηλιοθεραπεία γυμνόστηθες για τουλάχιστον είκοσι λεπτά τις κατάλληλες ώρες για ηλιοθεραπεία.

Τρόφιμα που ενισχύουν την ανάπτυξη των μαστών:

1. Γάλα

Όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν αναπαραγωγικές ορμόνες ταυτόσημες με εκείνες που βρίσκονται στο ανθρώπινο σώμα. Το αγελαδινό γάλα περιέχει φυσικώς απαντώμενα οιστρογόνα, προγεστερόνη και προλακτίνη, οι οποίες είναι απαραίτητα για την παραγωγή γάλακτος σε θηλαστικά. Τα ίχνη των ορμονών που υπάρχου στο γάλα είναι απίθανο να προκαλέσουν ριζικές αλλαγές στο ανθρώπινο σώμα, αλλά μπορεί να συμβάλουν στην ανάπτυξη των ιστών του μαστού.

2. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Οι νεαροί βλαστοί των πράσινων λαχανικών κάνουν ιδιαίτερα καλό για την ανάπτυξη του στήθους. Επίσης, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι είναι πλούσια σε φυσικά αντιοξειδωτικά και είναι καλές πηγές σιδήρου και ασβεστίου. Τα περισσότερα λαχανικά δεν περιέχουν φυτοοιστρογόνα αρκετά για να αυξήσουν την ανάπτυξη στον ιστό του μαστού. Τα λαχανικά ελαττώνουν, επίσης, το ποσοστό της ανδρικής ορμόνης τεστοστερόνης στις γυναίκες και βοηθούν στην εξισορρόπηση των ορμονών στο σώμα, επιτρέποντας έτσι στα φυσικά επίπεδα οιστρογόνων σας να αναλάβουν δράση.

3. Θαλασσινά

Τα θαλασσινά περιέχουν υψηλά επίπεδα μαγγανίου, το οποίο βοηθά στην αύξηση των ορμονών του φύλου, προωθώντας έτσι την ανάπτυξη του ιστού του στήθους. Θαλασσινά, όπως γαρίδες, οστρακόδερμα, μύδια, στρείδια, και ακόμη και τα φύκια κάνουν τους ιστούς του μαστού πιο ευαίσθητους στα οιστρογόνα.

4. Σόγια

Η σόγια είναι πλούσια σε ισοφλαβόνες και βοηθά στην καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών και των καρκινικών κυττάρων που μπορεί να αναπτυχθούν σε ιστούς του μαστού. Είναι επίσης πολύ πλούσια σε φυτοοιστρογόνα, που βοηθούν στην ανάπτυξη του στήθους.

5. Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί, καθώς και τροφές όπως το αβοκάντο και το ελαιόλαδο, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε μονοακόρεστα λίπη, τα οποία αποτελούν βασικό συστατικό για την ανάπτυξη του στήθους.

6. Κρέας 

Η πρωτεΐνη είναι ζωτικής σημασίας για κάθε θεραπευτική ενίσχυση του μαστού. Τα άπαχα κρέατα, το κοτόπουλο και η πρωτεΐνη ορού γάλακτος περιέχουν πολλές πρωτεΐνες και πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Συμπληρωματικά, θα πρέπει να καταναλώνετε πολύ νερό!

Αύριο, θα επανέλθω με νέο άρθρο όπου θα σας γράψω τα βότανα που βοηθούν στην αύξηση του στήθους.

Πηγή: teta.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

SURVIVOR ΒΑΛΑΒΑΝΗ: Χαμός με το λάθος της παραγωγής στο μοντάζ! (ΒΙΝΤΕΟ)

ΕΚΤΑΚΤΟ: Έκρηξη Μάντσεστερ – Θρήνος στην Κύπρο: Νεκρή βρέθηκε η 8χρονη Saffie Rose Roussos

ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ: Δείτε τι έπαθε ο παραγωγός του Survivor μετά από όλα αυτά που του έσυραν οι Έλληνες!

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή έγινε κουμπάρα και το φόρεμα της συγκέντρωσε πολλά αρνητικά σχόλια


loading...