ΒΟΜΒΑ ΜΕ INTERNATIONAL LIFE: Οι πελάτες πληρώνουν αλλά…

international-life-1-700x464

19-11-2016 14:26

Οι πελάτες πληρώνουν τις νοσηλείες και οι διαμεσολαβητές είναι δύο μήνες απλήρωτοι.

Δεν φαίνεται να προχωρά καλά το πρόγραμμα “διάσωσης” των ασφαλισμένων και εργαζομένων στην International Life. Από τον Σεπτέμβριο φτάνουν στο Underwriter.gr μαρτυρίες και διαμαρτυρίες για την επ’ αόριστον μη καταβολή αποζημιώσεων στα συμβόλαια υγείας μετά τη λήξη των συναλλαγματικών.

Το πρόβλημα παραμένει και μεγιστοποιείται καθώς περνά ο καιρός και αυξάνεται ο όγκος των δυσαρεστημένων πελατών. Παράλληλα τώρα, αυξάνεται και ο όγκος των δυσαρεστημένων διαμεσολαβητών, γιατί από τις εισπράξεις που λαμβάνει η International Life στα προγράμματα υγείας από τον Σεπτέμβριο και μετά, δεν καταβάλλονται προμήθειες στους Διαμεσολαβητές.

Εδώ πρέπει να υπενθυμιστεί τι ακριβώς είχε ανακοινωθεί σε πελάτες και εργαζομένους όταν δημοσιοποιήθηκε η συμφωνία για μεταφορά του χαρτουφυλακίου Υγείας απο την International Life στην Εθνική:

Οι μεν πελάτες, να συνεχίσουν να πληρώνουν τα συμβόλαια υγείας για να είναι εν ισχύ όταν μεταφερθούν στην Εθνική, οι δε διαμεσολαβητές, που δεν είχαν πάει σε άλλες εταιρείες, να υπογράψουν συμβάσεις με την Εθνική.

Μόλις λίγους μήνες μετά, όσοι ακολούθησαν αυτό το σχέδιο βρίσκονται παγιδευμένοι: οι μεν ασφαλισμένοι που κράτησαν τα συμβόλαιά τους πληρώνουν από την τσέπη τους τις νοσηλείες τους χωρίς να ξέρουν εάν και πότε θα πάρουν την αποζημίωση που δικαιούνται, οι δε διαμεσολαβητές που δέχτηκαν να πάνε στην Εθνική, είναι και αυτοί απλήρωτοι από ασφάλιστρα που καταβλήθηκαν στην International Life τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο, επίσης χωρίς να ξέρουν έαν και πότε θα ξαναπληρωθούν, τα χρήματα από τα οποία περιμένουν βεβαίως να ζήσουν. (Και ενώ δέχονται όλη την πίεση από τους πελάτες φυσικά, που σε αυτούς απευθύνονται και απο αυτούς ζητούν απαντήσεις).

Σιγά σιγά το πρόβλημα είναι, ή θα γίνει, τεράστιο και για την επιβίωση των ιδίων αλλά φυσικά και για τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας και είναι ακάλυπτοι.

Απαντήσεις δεν υπάρχουν και κάτι ξεκάθαρο δεν μπορεί να ειπωθεί όπως όλα δείχνουν. Ενδεχομένως να υπάρχουν βάσιμοι λόγοι, γραφειοκρατικοί ή άλλοι, για τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση της συμφωνίας. Αν όμως δεν γίνει κάτι να αλλάξει η κατάσταση, τότε είναι σίγουρο ότι το θέμα θα πάρει διαστάσεις, θα αποκτήσει δημοσιότητα και τελικά θα πλήξει την αξιοπιστία της αγοράς, αφού αυτό που θα αποκαλυφθεί θα είναι ότι “άλλη μια ασφαλιστική έκλεισε” και “άφησε τους ασφαλισμένους ακάλυπτους στα νοσοκομεία”.

Την κρίσιμη στιγμή, ενώ είχαν πληρώσει τα ασφάλιστρά τους…

Αυτό, την ώρα που ο κλάδος προσπαθεί να πείσει κοινωνία και φορείς ότι είναι ο αξιόπιστος εταίρος για να βρεθεί λύση στην υγεία και το συνταξιοδοτικό.

Η ΕΑΔΕ προτίθεται να ασκήσει πιέσεις προς τους υπευθύνους, ενώ ακούστηκε ότι υπάρχουν και σκέψεις το θέμα να μεταφερθεί ακόμη και στη Βουλή με επερώτηση.




loading...